2009. január 21., szerda

Márpedig véletlenek vannak vagy mégsem

Ma kaptam végre egy érdeklődő e-mailt a kicsikkel kapcsolatban. Érdekes módon az érdeklődő arról tájékoztatott, hogy a blogban megadott telefont nem veszem fel soha. Csak bután néztem ki a fejeből, de percet nem veszítve léptem fel az oldalra. S valóban a telefonszám nem stimmel. Azonnal kijavítottam. Ezek után végignéztem a hirdetési portálokat, s láss csodátt az ott feltüntetett telefonszámok sem stimmeltek.
Ezuton kérem azt a drága jó embert aki ilyesmivel szórakozik, hogy idióta játékát azzal tegye ami vele egyidős !
Természetesen a hibákat már javítottuk, és az összes jelszót megváltoztatjuk. S ha kell további lépéseket is teszünk, amit már nem tesz zsebre.

1 megjegyzés:

Rita írta...

Ez elképesztő, komolyan mondom.. Ki az az idióta,aki ilyesmivel ráér foglalkozni??
Javasolnám neki "szeretettel",hogy iratkozzon be egy iskolába (lehetőleg főiskolára), garantálom,hogy nem fog unatkozni!!!