2009. augusztus 3., hétfő

Védd magad ! de hogyan ?

Most nem is tudom sírja e, vagy nevessek. Ma egy igen kellemetlen hangú levelet kaptam, mely igaztalanul vádolt meg.
Történet lényege, hogy van egy művészeti honlap, ahol mindenki kiállíthatja saját grafikáit, munkáit. Itt vannak képek, és mindenféle művészeti alkotások. Többek között olyan képek is, melyek szabadon felhasználhatóak. Lassan két éve, hogy rátaláltam a honlapunkon és itt a blogban felhasznált grafikákra. Eddig minden szép és jó volt. Aztán ma jelentkezett egy hölgy Lisa svéd országból, hogy ezek az Ő képei és nincs jogom felhasználni. Levele tele volt haraggal és indulattal. Válaszlevelemben tájékoztattam, hogy honnét szereztem a képeket, és ezeknek a képeknek nem is ő az alkotója. Több levélváltáson, és hosszas nyomozáson vagyunk túl. Konkrét végeredménye még nincs a történetnek, de az már nagyon valószínűsíthető, hogy Ő is, én is, és még sokan mások, áldozatául estünk egy Maltiz álnéven ügyködő embernek, aki sajátja ként tüntette fel Lisa grafikáit.
Ha minden jól alakul, akkor saját bullos képet csinál nekem, amivel szabdon dolgozhatok majd. De addig is változtatok a kennel logon. Azután meg majd figyelhetem, hogy ki lopja majd le a képet.
Van valaki németországban aki tetoválást csináltatott ebből a képből, vele nem tudom mi lesz. Gondolom nem szedeti le.

Természetesen késöbb beszámolok a fejleményekről.

Nincsenek megjegyzések: