2009. július 1., szerda

Garden party

Mivel mára is rekkenő hőséget igért a meteorológia, és végre az eső sem áztatja a kertet ezért már korán reggel kivittem a kicsiket a kertbe. Szinte a hajnali harmatot törölgettük fel a fűröl, mert olyan korán volt még. Nagyon élvezték a friss levegőt, és egy pillanatra sem szeppentek meg a hirtelen környezetváltozástól. Egy két perces ismerkedés után hamar feltalálták magukat, és mindenki ment a saját útjára, hogy felfedezze a világot.






















Afró az elégedett és boldog mami



Friss levegőn a tejecske is jobban izlik :)


Első reggeli a kertben


Ne tolongjatok már annyira !



Jaj de álmos lettem !

Nagyon jó itt kint !


Én már nagy fiú vagyok ?



Izgalmas játék a mami farkával


Most megharaplak !


Röpke húsz perc alatt így kiütötték magukat :))



4 megjegyzés:

Zsera írta...

Jaj Móni, hát ezek a babák tündériek!!!! Azok az égbemeredő lábacskák! és foltos nózik! Imádom! :) Képeket, még-még!!! :)))

Flashbang írta...

Igyekszem sok sok képet csinálni. Még csak most következik az izgalmas korszak. Még most kezd nyiladozni az értelmük, és most kezdenek kutyák lenni.

Rita írta...

A kicsi fehéret imádom, az az állandóan mosolygós pofi...
Legújabb kedvencem az: Én már nagy fiú vagyok című kép... Imádni való!!!

Nagy-nagy puszi nekik!! :))

Zsera írta...

Már úgy várom a vasárnapot, hát az maga lesz a kánaán!!!! :))))